Hvordan fant du oss?


Sosiale medier - fremtidens markedsføringsverktøy

Alle typer bedrifter, både B2B (bedrift til bedrift) og B2C (bedrift til forbruker), bruker i dag sosiale medier som verktøy for å skaffe nye kunder.

Sosiale medier kan i stor grad påvirke salgsøkning for ditt firma, og uten at det koster en formue! I dag har milliarder av brukere inntatt kanaler som Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Youtube m.fl., og muligheten til å kommunisere direkte med dem har en verdi som nesten er uvurderlig.

Interaksjon med kundene

Sosiale medier er en glimrende måte å interagere med kunden på - verden over. Bare det å kunne gi en umiddelbar respons øker tilliten til kunden og gir et konkurranse-fortrinn for ditt firma.

Annonsering

Du har muligheten til å kjøre målrettede annonsekampanjer. Annonsene vises da for brukere som har "likt" et tilsvarende produkt. Når brukere først har begynt å trykke "liker" spres budskapet fort mellom disse brukernes venner.

Mange kanaler

Det finnes etterhvert mange sosiale kanaler å velge blant. De mest populære er pr. i dag FacebookTwitter og LinkedIn. Ikke gap for stort! Husk at innholdet må oppdateres med jevne mellomrom. Du skal også ha tid til å interagere med kunden ellers vil dette fort gi deg dårlig reklame. Start med en og se om tiden strekker til.

Lokal bedrift?

Google Pluss er verdt å ha med seg. Har du en lokal bedrift er dette nesten et must! Ved å sette opp Google Pluss lokalt riktig rankerer du høyere i Google - nettopp lokalt!